پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
29124
-
الف
+

فجر 39 / معرفی فیلم بی همه چیز

همزمان با سی‌ونهمین دوره جشنواره فجر، به معرفی فیلم‌های حاضر در این رویداد می‌پردازیم.

فیلم سینمایی «بی همه چیز» یکی دیگر از فیلم‌های حاضر در سی‌ونهمین دوره جشنواره فجر امسال است که به معرفی آن می‌پردازیم. 

به گزارش آی‌فیلم، فیلم سینمایی «بی همه چیز» ساخته محسن قرایی است که در بخش سودای سیمرغ سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با ۱۵ فیلم دیگر به رقابت می‌پردازد.

سومین ساخته سینمایی محسن قرایی قرار بود در سکوت کامل خبری در شهر گرمسار جلوی دوربین برود. پروژه استارت خورد، اما در همان روزهای نخست، جواد نوروزبیگی، تهیه کننده این فیلم، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که شهاب حسینی پس از چند روز که در این فیلم جلوی دوربین رفت، گریمش را بر هم زد و حاضر به همکاری نشد. همین خبر کافی بود تا موج رسانه‌ای گسترده‌ای برای فیلم رقم بخورد. پیش از حسینی نیز علی مصفا به دلیل شیوع کرونا و تاخیر در زمان فیلمبرداری، از حضور در این فیلم انصراف داد. با این حال، «بی همه‌چیز» یکی از قوی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین تیم بازیگران جشنواره امسال را دارد که درکنار وسواس قرایی، نوید یک فیلم اجتماعی خوب را می‌دهد.

داستان این فیلم در روستایی در دوران قبل از انقلاب جریان دارد که در آن فردی خان‌زاده با نام امیر به عنوان قاضی محلی در روستا فعالیت می‌کند و به خاطر سابقه خوبی که داشته است، مردم به او اعتماد کامل دارند و بخش مهمی از کارهای روستا را به او سپرده‌اند. حال پس از سال‌ها یکی از اهالی روستا با نام لیلی که به خاطر تهمت بدکاره بودن مجبور به ترک روستا شده بود، به عنوان اشراف زاده به روستا برمی‌گردد و به مردم وعده می‌دهد که در صورت کشتن امیر، پول زیادی به آن‌ها خواهد داد. داستان «بی همه چیز» روایت وسوسه‌ای است که مردم بعد از این پیشنهاد دچار آن می‌شوند.

در این فیلم پربازیگر، چهره‌هایی چون پرویز پرستویی، هدیه تهرانی، هادی حجازی‌فر، باران کوثری، مهتاب نصیرپور، پدرام شریفی، بابک کریمی و فرید سجادی‌حسینی حاضر هستند.

بیشتر بخوانید:

آی‌فیلم روایتگر جشنواره فجر ۳۹

ایده فیلم رمانتسیم عماد و طوبی از کجا آمد؟

فجر ۳۹/ ستاره‌های خارجی در فیلم ستاره‌بازی

ا.ا/ ا.ز

نظر شما
ارسال نظر